Boek
Evenementen worden vaak ad hoc en op zichzelf staand tot stand gebracht. Dat is zonde, gezien de investeringen die worden gedaan. Doordat evenementen niet als volwaardig verkoop- en marketingtool worden gezien, blijven er veel kansen liggen. Dat is de reden waarom veel evenementen een zeer vrijblijvend en 'fun' karakter hebben. Dit boekje geeft u inzicht in hoe u een evenement commercieel kunt opzetten, zonder dat u relaties het idee krijgen dat zij alleen voor commerciële redenen zijn uitgenodigd. Tevens treft u een overzicht aan van mogelijkheden die u kunt gebruiken om u communicatie 'through the line' naar belangrijke doelgroepen in te zetten en optimaal gebruik te maken van off- en online middelen die u ter beschikking staan. Door een volledig geïntegreerde aanpak bent u in staat een evenement volledig transparant te maken en de kosten tegen de baten af te zetten. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.