Boek
In dit handboek wordt stapsgewijs uiteengezet hoe je een adequate verkooporganisatie opbouwt. Het volledige commercieumlle managementspectrum komt aan bod kwalitatieve en kwantitatieve aspecten people management commercieumlle doelstellingen en verkoopinformatiesystemen en vooral ook de strategische invalshoek van verkopen. Het handboek is zeer praktijkgericht. De jarenlange ervaring van de auteur in het marketing en verkoopvak wordt geiumlntegreerd in werkbare professionele concepten. Het is vooral een werkboek dat aanzet om aan de slag te gaan. Het Handboek verkoopmanagement wordt door Instima het opleidingsinstituut van Stichting Marketing aanbevolen als een omvattend actueel en inspirerend referatenboek voor de managementpraktijk. Dit handboek maakt de perfecte aansluiting van het vakgebied verkoop en verkoopmanagement met het marketing denken en doen. Een praktijkgerichte en duidelijk gestructureerde handleiding en tezelfdertijd een glashelder studieboek. Hir. Johan Vanhaverbeke is interimmanager en heeft tal van strategische en operationele marketingopdrachten uitgevoerd bij nationale en internationale bedrijven. Hij is als docent verbonden aan de HogeschoolUniversiteit Brussel en is wetenschappelijk adviseur van Stichting MarketingInstima.nbsp «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Niemand