Boek
Betreed de jungle van de guerrilla en laat je marktaandeel groeien!
Wil je je potentiële klanten op een andere, vernieuwende manier bereiken? Guerrillamarketing voor Dummies helpt je hierbij. Het geeft je munitie, intrigerende guerrillatactieken en verklapt geheimen uit het vak. De promotie van je producten en diensten zal na het lezen en toepassen hiervan nooit meer hetzelfde zijn. Creëer een winnende aanvalsstrategie waarmee je zeker de aandacht van de klant trekt. Een waardevol en inspirerend boek waarmee je de concurrentie een stap voor bent!
Over de auteurs
Jonathan Margolis richtte de michael alan group op, inmiddels een van de beste evenementenmarketingbureaus in de Verenigde Staten. Patrick Garrigan bedenkt vernieuwende initiatieven voor de entertainmentklanten van de michael alan group. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.