Boek
Als u in de positie bent een van 's wereld meest vooraanstaande autoriteiten op het gebied van marketing een vraag te stellen, wat zou u dan vragen? In dit boek verzamelde Philip Kotler concrete vragen die in de loop der jaren op hem werden afgevuurd door cliënten, managers, journalisten en studenten. En hij heeft ze allemaal beantwoord - naar onderwerp gerangschikt en zo geformuleerd dat iedereen ze kan begrijpen.'Philip Kotler's FAQs' over marketing geeft de essentie van zijn marketingdenken in een handig vraag- en antwoord format - zonder dat veel voorkennis of academische ballast benodigd is - met antwoorden op vragen als:- Aan welke kwalificaties moeten marketeers voldoen om succesvol te zijn?- Wat is de beste manier om een markt te segmenteren?- Welke maatstaven kan een organisatie aanleggen om marketing performance te meten?- Hoe bouw je een merknaam op?- Welke marketingstrategieën kunnen ondernemingen gebruiken in tijden van economische neergang?- Hoe verandert de rol van marketing in het licht van globalisering en nieuwe technologie?- Hoe ziet de marketingafdeling van de toekomst eruit. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.