Boek
Account management staat tegenwoordig in het brandpunt van de belangstelling. Het is immers zeer profijtelijk een diepgaande en langdurige samenwerking met de klant op te bouwen. Een samenwerking die veel verder gaat dan het verkopen alleen en ook veel andere aspecten bevat zoals marketing en logistiek. De account manager is dan ook geen veredelde verkoper maar vervult een essentile brugfunctie tussen zijn bedrijf en dat van de klant. Bart van Luijk gaat hier in op de praktische aspecten van account management. In achttien stappen laat hij zien hoe u account management in uw organisatie kunt implementeren. Daarbij benadrukt hij het belang van een goede en structurele communicatie. Zowel intern als extern. Met behulp van checklists kunt u nagaan in hoeverre u in uw opzet bent geslaagd.Account management staat tegenwoordig in het brandpunt van de belangstelling. Het is immers zeer profijtelijk een diepgaande en langdurige samenwerking met de klant op te bouwen. Een samenwerking die veel verder gaat dan het verkopen alleen en ook veel andere aspecten bevat zoals marketing en logistiek. De account manager is dan ook geen veredelde verkoper maar vervult een essentile brugfunctie tussen zijn bedrijf en dat van de klant. Bart van Luijk gaat hier in op de praktische aspecten van account management. In achttien stappen laat hij zien hoe u account management in uw organisatie kunt implementeren. Daarbij benadrukt hij het belang van een goede en structurele communicatie. Zowel intern als extern. Met behulp van checklists kunt u nagaan in hoeverre u in uw opzet bent geslaagd. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Niemand