Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken zoals Een werkweek van 4 uur door Timothy Ferriss

De dip
De dip
Alles wat de moeite waard is om te doen in het leven wordt gecontroleerd door De Dip. De start van elk nieuw project (of een nieuwe baan, hobby of bedrijf) is uitdagend en spannend. Maar meestal loopt u gaandeweg tegen allerlei moeilijk... »
Purple Cow
Purple Cow
Of je bent een Paarse Koe, of je bent het niet. Of je bent buitengewoon, of je bent onzichtbaar. Maak je keuze. Je kunt het beter onder ogen zien. De P’s waar marketeers mee werken – prijs, promotie, publiciteit om er een paar te ... »
Iedereen ondernemer
Iedereen ondernemer
De wereld waarin we leven, verandert steeds sneller. Traditionele zekerheden bieden geen houvast meer, informatie verdubbelt in steeds kortere tijd. Of je nu bejaardenverzorger, docent, ondernemer, bestuurder, directeur of politicus bent... »
De Superpromoter
De Superpromoter
De superpromoter is de personificatie van de kracht van enthousiasme.
Superpromoters doen aanbevelingen of worden door anderen gekopieerd.
Het aanstekelijk enthousiasme van de superpromoter is voor bedrijven
van levensbela... »
Manipuleren op je werk
Manipuleren op je werk
Gaan je collega's er met je ideeën vandoor? Geeft je baas je niet de aandacht die je verdient? Verzetten je medewerkers zich tegen je plannen? Leer dan nóg beter manipuleren!Lees in dit nieuwe boek van Frank van Marwijk hoe je de mense... »
Zapklare brokken
Zapklare brokken
De reclame is een leuke bedrijfstak. Je kunt er zoveel verdienen als een hersenchirurg, zonder echt iets geleerd te hebben. Wat je nodig hebt is enig talent, gezond verstand en een boek met inzicht in hoe reclame werkt. En dat is - ook t... »
Starbucks
Starbucks
Van Koffiezaak tot wereldsucces

Met meer dan 3000 koffiezaken in 37 landen is Starbucks wereldwijd een begrip. Maar hoe maakte Starbucks van koffie een succesverhaal? De kracht ligt in vijf principes waardoor een gewoon idee kon... »