Boek
De huidige woningcorporaties verkeren in een bijzondere positie. Aan de ene kant zijn het organisaties met een maatschappelijke missie een missie die ze uitdrukkelijk willen blijven koesteren. Maar aan de andere kant zijn het ondernemingen die de eigen broek moeten ophouden in een concurrerende markt. Hoe doe je dat zonder aan de ene of andere kant de boot te missen? Ofwel hoe kan een dergelijk maatschappelijk ondernemerschap vormgegeven worden? In dit boekje wordt een bijdrage geleverd aan de beantwoording van deze vraag vanuit de invalshoek van het coperatief ondernemerschap.De huidige woningcorporaties verkeren in een bijzondere positie. Aan de ene kant zijn het organisaties met een maatschappelijke missie een missie die ze uitdrukkelijk willen blijven koesteren. Maar aan de andere kant zijn het ondernemingen die de eigen broek moeten ophouden in een concurrerende markt. Hoe doe je dat zonder aan de ene of andere kant de boot te missen? Ofwel hoe kan een dergelijk maatschappelijk ondernemerschap vormgegeven worden? In dit boekje wordt een bijdrage geleverd aan de beantwoording van deze vraag vanuit de invalshoek van het coperatief ondernemerschap. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.