Boek
De komst van internet, social media, YouTube etc. heeft de wereld veranderd. De grootste verandering staat echter op het punt van beginnen: internetTV. Ofwel de vernieuwing van `het oude televisie kijken naar `de nieuwe interactieve televisiebelevenis waarbij de kijker het volledig voor hetzeggen krijgt.Bestaande grote, bekende bedrijven en organisaties zullen met eigen internetTV-kanalen komen en zo direct concurreren met de bekende omroepen die naar internet verhuizen. Immers, het huidige televisiesysteem is volledig uit de tijd. Er komt dus ook een einde aan die volgens sommigen irritante, langdurigetelevisiecommercialblokken.Bij internetTV betaalt de adverteerder de kijker en ontstaat een grote vraag naar sterk gevarieerde videocontent, waarbij de kijker zijn eigen pakket samenstelt. Je leest alles over heden, verleden en toekomst van het fenomeen `televisie in dit boek.Over de auteurJohn M. Vijlbrief werkt al ruim 35 jaar als zelfstandig consultant/ producent van video- en multimedia-projecten alsmede internetTV-producties. Hij schreef eerder al diverse boeken over audiovisuele communicatie. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.