Boek
Crisiscommunicatie
Een crisis betekent een ingrijpende en vaak ook bedreigende verstoring
van de activiteiten van een onderneming of organisatie. Een slecht
behandelde crisis kan de ontwikkeling - en soms zelfs het voortbestaan
- van de organisatie in gevaar brengen. Goede voorbereiding van de crisisaanpak
en doelgerichte communicatie vanaf het allereerste moment
maken het echter mogelijk crisissituaties effectief het hoofd te bieden.
In veel gevallen kan het eindresultaat zelfs positief zijn.
In dit Communicatie Memo 'Crisiscommunicatie' belicht Gerard F.
Boulogne de stappen die nodig zijn voor het ontwikkelen van een op
maat gesneden crisis(communicatie)plan. Een praktische handleiding
voor elke organisatie. Voor het geval het ondenkbare tóch werkelijkheid
wordt.
Over de auteur
Gerard F. Boulogne is senior adviseur/directeur van Hollander Van der
Mey/MS&L.
Dit Communicatie Memo is een geactualiseerde editie van het eerder
verschenen Memo 'Communicatie in crisis-situaties'. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.
In De drie symptomen van een rotbaan neemt Patrick Lencioni plezier in het werk onder de loep. Wat voor de een een goede baan is, is voor een ander een slechte carrièrestap. Een rotbaan daarentegen, is voor iedereen even erg... »