Boek
Organisaties en hun verantwoordelijke managers vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl juist fouten en mislukkingen leerzaam zijn. Business Blunders bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen en buitenland hebben gemaakt en nog steeds maken. Van de ondergang van Buckle de verkoop van bol.com door Bertelsmann tot het mislukken van Sport7 en Talpa. Van beroemde en beruchte mislukkingen tot minder handige reclameslogans. De auteurs leggen op soms pijnlijke wijze bloot welke fouten er zijn gemaakt en laten zien wat we hiervan kunnen leren.Frans Reichardt is meer dan 25 jaar werkzaam in de marketing en communicatiebranche als adviseur auteur en spreker op seminars en congressen.Ed van Eunen werkte voor diverse marktonderzoek en actiemarketingbureaus en startte begin jaren negentig adviesbureau Van Eunen Marketing.Thijs van Eunen is als communicatieonderzoekeradviseur werkzaam bij Van Eunen Marketing. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.