Boek
Veel merken bevinden zich tegenwoordig in een verdringingsmarkt en dienen daardoor op zoek te gaan naar nieuwe mogelijkheden om autonome groei te bewerkstelligen. Met merkallianties kan opnieuw toegevoegde waarde worden geboden voor de consument n een bijdrage worden geleverd aan de groeidoelstelling van de organisatie.In dit boekje wordt het fenomeen merkallianties uiteengezet. Je krijgt de theoretische achtergrond praktische tips een stappenplan aangereikt om zelf succesvolle merkallianties te bouwen.Inhoudsopgave 1. Merkallianties een eerste verkenning2. Merkallianties in dienst van de organisatiedoelstellingen3. Merkallianties in het brein van de consument4. Het bouwen van succesvolle merkallianties een stappenplan5. Praktijkcases wat leren we van anderen6. De tien belangrijkste regels voor succesvol merkalliantiebeleid «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.