Boek
De jaarlijkse beoordelingsgesprekken hebben natuurlijk nobele doelen prestatieverbetering feedback coaching. Maar prestatiebeoordelings systemen maken meer kapot dan de manager lief is ze werken demoraliserend ondermijnen de betrokkenheid en belemmeren goede communicatie. Tot deze conclusie kwamen Coens en Jenkins die elk tientallen jaren bedrijven hebben geadviseerd over prestatiemeting en beoordeling.De jaarlijkse beoordelingsgesprekken hebben natuurlijk nobele doelen prestatieverbetering feedback coaching. Maar prestatiebeoordelings systemen maken meer kapot dan de manager lief is ze werken demoraliserend ondermijnen de betrokkenheid en belemmeren goede communicatie. Tot deze conclusie kwamen Coens en Jenkins die elk tientallen jaren bedrijven hebben geadviseerd over prestatiemeting en beoordeling. De jaarlijkse beoordelingsgesprekken hebben natuurlijk nobele doelen prestatieverbetering feedback coaching. Maar prestatiebeoordelings systemen maken meer kapot dan de manager lief is ze werken demoraliserend ondermijnen de betrokkenheid en belemmeren goede communicatie. Tot deze conclusie kwamen Coens en Jenkins die elk tientallen jaren bedrijven hebben geadviseerd over prestatiemeting en beoordeling. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.