Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Handboek voor leraren Hoe word je een succesvolle leraar? Handboek voor leraren sluit aan bij de generieke kennisbasis waarover elke startende leraar moet beschikken. Het toeganke... »
Handboek voor de leraar basisonderwijs <p>Als leraar komt er veel op je af. Hoe haal je het beste uit jezelf en je leerlingen? En hoe houd je het hoofd koel? Daarvoor is een stevige basis nodig. D... »
Handboek voor leraren Hoe word je een succesvolle leraar? Handboek voor leraren sluit aan bij de generieke kennisbasis waarover elke startende leraar moet beschikken. Het toeganke... »
Handboek voor leraren Hoe word je een goede leraar? <i>Handboek voor leraren</i> sluit aan bij de generieke kennisbasis waarover elke startende leraar moet beschikken. Naast de be... »
Doeltreffende didactiek <p>Ervaren leraren weten intuïtief welke didactische handigheid ze moeten kiezen voor een bepaalde situatie of leerling. Maar hoe pak je het als beginnend l... »
Handboek voor leraren Hoe word je een goede leraar? 'Handboek voor leraren' sluit aan bij de generieke kennisbasis waarover elke startende leraar moet beschikken. Naast de belangr... »
The Teachers' Handbook <p>How can you become a successful teacher? <i>The Teachers' Handbook</i> is an accessible reference work, based on the general knowledge that every beginnin... »
Praktijkboek voor leraren <p>Kennis die studenten op de pabo en de lerarenopleiding opdoen, valt pas op z'n plek als zij voor de klas staan. Hoe halen zij het beste uit de beroepsvoor... »
Doeltreffende didactiek Ervaren leraren weten intuïtief welke didactische handigheid ze moeten kiezen voor een bepaalde situatie of leerling. Maar hoe pak je het als beginnend lera... »
Praktijkboek voor leraren Kennis die studenten op de pabo en de lerarenopleiding opdoen, valt pas op z'n plek als zij voor de klas staan. Hoe halen zij het beste uit de beroepsvoorber... »