Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

De conversation manager
De conversation manager
De voorbije jaren is het internet geĆ«volueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten comm... »
 
 
 
 
 

The spirit of the valley
The spirit of the valley
Roadtrip van drie gerenommeerde experten-ondernemers door het belangrijkste innovatiecentrum van de wereld Waarom is de Valley net zo anders? Hoe is het geb... »
 
 
 
 
 

Eternal
Eternal
Het is 25 november 2041. Op de San Mateobrug in San Francisco maakt een zelfrijdende auto een onverklaarbare bocht naar links en rijdt abrupt het water in. E... »
 
 
 
 
 

De conversation company
De conversation company
Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de vo... »
 
 
 
 
 

The Spirit of the Valley
The Spirit of the Valley
Roadtrip van drie gerenommeerde experten-ondernemers door het belangrijkste innovatiecentrum van de wereld Waarom is de Valley net zo anders? Hoe is het gebi... »
 
 
 
 
 

De upgrade
De upgrade
Vier jaar na haar ontslag bij X-COM leidt Romy Bell een internationale organisatie die toeziet op het ethische kader bij medische ontwikkelingen. Dankzij de ... »
 
 
 
 
 

The Conversation Company
The Conversation Company
Boost Your Business Through Culture, People and Social Media »
 
 
 
 
 

Customers the day after tomorrow
Customers the day after tomorrow
We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiĆ«le intelligentie. Die verschuiving zal de relati... »
 
 
 
 
 

De upgrade
De upgrade
Vier jaar na haar ontslag bij X-COM leidt Romy Bell een internationale organisatie die toeziet op het ethische kader bij medische ontwikkelingen. Dankzij de ... »
 
 
 
 
 

The Conversation Manager
The Conversation Manager
The Power of the Modern Consumer, the End of the Traditional Advertiser »