Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

De armoede voorbij
De armoede voorbij
Hoe marketingprincipes leiden tot effectieve armoedebestrijding Armoede is ht sociale probleem van de 21e eeuw. De kloof tussen rijk en arm neemt wereldwijd ... »
 
 
 
 
 

Principes van marketing
Principes van marketing
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede ... »
 
 
 
 
 

Marketing 4.0
Marketing 4.0
Met Marketing 4.0 beschrijft Philip Kotler, de grondlegger van de moderne marketing, een totaal nieuwe manier om naar marketing te kijken en geeft hij vernie... »
 
 
 
 
 

Principes van Marketing
Principes van Marketing
Principes Van Marketing »
 
 
 
 
 

Principes van marketing
Principes van marketing
Het doel van elke marketeer is om zijn klanten meerwaarde te bieden. Met deze zesde editie van Principes van marketing bieden we jou, onze (nieuwe) klant, me... »
 
 
 
 
 

Marketing 3.0
Marketing 3.0
In Marketing 3.0 neemt marketinggoeroe Philip Kotler je mee naar het volgende niveau van marketing waar klanten meer zijn dan alleen consumenten.<br/>Klanten... »
 
 
 
 
 

Marketing de essentie
Marketing de essentie
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: duurzame relaties opbouwen met de klant. Hedendaagse marketing draait om het creĆ«ren van klantwaarde en betro... »
 
 
 
 
 

Marketing, de essentie 9e editie (eBook)
Marketing, de essentie 9e editie (eBook)
Marketing, de essentie biedt een compact en helder overzicht van de belangrijkste begrippen en principes van marketing. In de negende editie van dit succesvo... »
 
 
 
 
 

Marketing 3.0
Marketing 3.0
In Marketing 3.0 neemt marketinggoeroe Philip Kotler je mee naar het volgende niveau van marketing waar klanten meer zijn dan alleen consumenten.Klanten kiez... »