Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

De wet van de paracetamol
De wet van de paracetamol
De levensduur van producten, diensten en formules wordt steeds korter. Consumenten zijn niet alleen verwend, ze verwachten steeds sneller een vernieuwd aanbo... »
 
 
 
 
 

Industrial marketing in the new branding area
Industrial marketing in the new branding area
Paul Moers has once again written a very lucid book. It contains many real life examples, which can be applied to concrete situations in everyday business si... »
 
 
 
 
 

Succes is niet voor lafaards
Succes is niet voor lafaards
10 inspirerende marketingoplossingen voor nieuwe groei. Deze zware economische tijden vragen om oplossingsgericht denken en... »
 
 
 
 
 

Gek op service
Gek op service
 »
 
 
 
 
 

De Zinfactor
De Zinfactor
 »
 
 
 
 
 

Mag ik een vriendje?
Mag ik een vriendje?
Heb je ooit van het verre koninkrijk Oelibar gehoord? Nee? Nou, daar woonde een jongen. En niet zomaar een jongen, maar de Panjir. Dat was de oudste zoon van... »
 
 
 
 
 

De kracht van passie
De kracht van passie
In het nieuwe boek van Paul Moers, De kracht van passie, staat het inspireren van mensen centraal. Bedrijven die daar een speciaal zintuig voor hebben ontwik... »
 
 
 
 
 

Merk toch hoe sterk
Merk toch hoe sterk
Merk toch hoe sterk is in de afgelopen vijf jaar uitgegroeid tot een toonaangevend boek op het gebied van merken. Zo geeft het bijvoorbeeld een brede inzage ... »
 
 
 
 
 

Dienstbaar zijn is het nieuwe goud
Dienstbaar zijn is het nieuwe goud
Dienstbaar zijn is het nieuwe klantgericht zijn. Veel bedrijven kiezen klantgerichtheid als nieuwe strategie, maar hebben geen idee hoe ze dit in de praktijk... »
 
 
 
 
 

Succes is niet voor lafaards
Succes is niet voor lafaards
Deze zware economische tijden vragen om oplossingsgericht denken en creativiteit.<br/><br/>In Succes is niet voor lafaards kijkt Paul Moers naar bedrijven al... »