Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Station
Station
In deze module wordt de presentatievaardigheid geoefend. De opgaven en de vraagstelling zijn afgestemd op het examen. »
 
 
 
 
 

vmbo KGT
vmbo KGT
In deze module wordt de schrijfvaardigheid geoefend. De module bereidt voor op het examen. In de sectorgerichte versies staan de opdrachten zo veel mogelijk ... »
 
 
 
 
 

Station
Station
Station KGT 34 erop of eronder »
 
 
 
 
 

Mondelinge taalvaardigheid
Mondelinge taalvaardigheid
-je spreekt voor een groep en presenteert-je voert samen gesprekken-je kijkt en luistert-je leert spreken voor een groep-je leert hoe je een presentatie geef... »
 
 
 
 
 

2. Reis door de tijd
2. Reis door de tijd
Wat doe je?- je maakt het tweede deel van je leesdossier;- je leest (fragmenten uit) boeken en verhalen en je kijkt naar films.Je leert:- verschillende ve... »
 
 
 
 
 

Station
Station
In deze module wordt de kijk- en luistervaardigheid geoefend. De module bereidt voor op het examen. In de sectorgerichte versies staan de opdrachten zo veel ... »
 
 
 
 
 

Nederlands bovenbouw vmbo BK
Nederlands bovenbouw vmbo BK
In deze module wordt de schrijfvaardigheid geoefend. De module bereidt voor op het examen. In de sectorgerichte versies staan de opdrachten zo veel mogelijk ... »
 
 
 
 
 

Nederlands bovenbouw vmbo KGT
Nederlands bovenbouw vmbo KGT
In deze module wordt de schrijfvaardigheid geoefend. De module bereidt voor op het examen. In de sectorgerichte versies staan de opdrachten zo veel mogelijk ... »
 
 
 
 
 

Lezen
Lezen
- je leest fragmenten uit spannende boeken - je leest over avonturen en andere culturen. Door de fragmenten krijg je zin om zelf te gaan lezen. Dat ga je o... »
 
 
 
 
 

Route 2F
Route 2F
De leerling werkt in dit onderdeel van Route 2F aan:<br/>-spreken en presenteren;<br/>-gesprekken voeren;<br/>-luisteren.<br/><br/>De leerling leert:<br/>-sp... »