Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Boeken
Inleiding organisatiekunde <i>Inleiding organisatiekunde</i> geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied organisatiekunde. Na een inleidend hoofdstuk, waarin organisatiekunde in e... »
Inleiding organisatiekunde Inleiding organisatiekunde geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied organisatiekunde. Na een inleidend hoofdstuk, waarin organisatiekunde in een hist... »
Dit is marketing! Wat is marketing? Bij een nadere kennismaking met dit fascinerende vak blijkt dat marketing veel diverser is dan vaak gedacht wordt. Zo is het succes van Nes... »
Inleiding organisatiekunde Inleiding organisatiekunde geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied organisatiekunde. Het boek is opgebouwd rond het 7S-model van McKinsey.Na een inl... »
Inleiding organisatiekunde Inleiding organisatiekunde geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied organisatiekunde. Na een inleidend hoofdstuk, waarin organisatiekunde in een hist... »
Dit is marketing! <p>Marketing wordt vaak gezien als een synoniem voor reclame. Natuurlijk is reclame belangrijk, maar het is slechts een klein onderdeel van het brede spectru... »
Dit is marketing! Marketing wordt vaak gezien als een synoniem voor reclame. Natuurlijk is reclame belangrijk, maar het is slechts een klein onderdeel van het brede spectrum d... »
Inleiding organisatiekunde <i>Inleiding organisatiekunde</i> geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied. Het boek is opgebouwd rond het 7S-model van McKinsey, waarmee het zich on... »
Inleiding organisatiekunde <p><i>Inleiding organisatiekunde</i> geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied organisatiekunde. In het boek staat het 7S-model van McKinsey centraal:... »
Dit is marketing! Wat is marketing? Bij een nadere kennismaking met dit fascinerende vak blijkt dat marketing veel diverser is dan vaak gedacht wordt. Zo is het succes van Nes... »