Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Klanten zijn eigenlijk net mensen Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ... »
Customers are just like regular people Everybody has customers; some are within our own organizations, and some are outside them. We exist by their grace because, ultimately, they are the ones who... »
Eén fan per dag Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denk... »
Superfijne klanten Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt d... »
No budget marketing Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor nóg vak... »
Het cement van de samenleving Stelt de traditionele sociologische vanzelfsprekendheden ter discussie.<br/><br/>Er wordt vaak iets te gemakkelijk en vanzelfsprekend over 'de' solidariteit ... »
De Wet van Snuf Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat je geeft, krijg je terug. Een krachtig principe, dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ... »
Met tevreden klanten schiet je weinig op Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet z... »