Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Schrijven leer je zo! - Werkmap <div>De oranje Werkmap vult u met de aangeboden letters en cijfers uit de blauwe bewaarmap. U ververst steeds de inhoud van de werkmap; hij bevat alleen die ... »
Schrijven leer je zo! Schrijfschrift 6A - 5 stuks Schrijfschrift 6A biedt het overschrijven van betekenisvolle taal aan, aan de hand van thema's. De thema's zijn geselecteerd na een inventarisatie bij leefti... »
3C <Text textformat="02"><div>Schrijfschrift 3C is het derde schrijfschrift voor groep 3. De kleine letters en de tweeklankletters worden elk op twee pagina's g... »
Zo schrijf ik! Zo schrijf ik! Leerlingenvolgsysteem Schrijven leer je zo! Een (portfolio)-schrift voor iedere leerling.<br/>Nodig: 1 schrift per leerling<br/>Verpakt per 5 ... »
Schrijven leer je zo! <div>Dit nieuwe deel van Schrijven leer je zo! is het vervolg op de werkbladen 4, waarin kinderen hoofdletters leren schrijven. In dit schrift oefenen kinder... »
Schrijven leer je zo! Proefpakket Leren vraagt van kinderen veel inspanning. Daarom is het belangrijk dat ze deze uitdaging gemotiveerd en met plezier aangaan. Kinderen leren gemakkelijker le... »
Schrijven leer je zo! Schrijfschrift 5B - 5 stuks <p>In Schrijfschrift 5B schrijven kinderen betekenisvolle taal over, aan de hand van thema's. Deze zijn geselecteerd na een inventarisatie bij leeftijdsgenoo... »
3B <div>In dit tweede schrift voor groep 3 leren de kinderen alle kleine letters schrijven in het schrijfspel en in het kleurenraster. De letters worden elk op ... »
Leerlingvolgsysteem Schrijven leer je zo! Het Leerlingvolgsysteem Schrijven leer je zo! is bedoeld voor alle<br/>soorten schrijfproblemen zoals schrijfkramp, onleesbaar handschrift en<br/>tempoproble... »
Schrijven leer je zo! Blanco rasterscheurblok PLUS 3 Dit Blanco rasterscheurblok Plus 3 is onderdeel van de leerlijn Schrijven leer je zo Plus en is ontstaan vanuit de behoefte van het speciaal onderwijs aan ee... »