Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Oneerlijke handelspraktijken jegens consumenten
Oneerlijke handelspraktijken jegens consumenten
Deze uitgave behandelt afdeling 6.3.3A BW, de wetgeving op het gebied van oneerlijke handelspraktijken die eind 2008 in werking trad. De afdeling omvat, w... »
 
 
 
 
 

Misleidende (B2B) reclame en vergelijkende reclame
Misleidende (B2B) reclame en vergelijkende reclame
Dit boekje gaat over afdeling 6.3.4 BW. De afdeling omvat regels voor misleidende reclame voor zover die reclame op ondernemers is gericht (business-to-busin... »
 
 
 
 
 

Ruimere octrooiering van computerprogramma's
Ruimere octrooiering van computerprogramma's
technicality of revolution »
 
 
 
 
 

Auteursrecht
Auteursrecht
Dit handboek biedt een volledig overzicht van het auteursrecht en aanverwante rechtsgebieden. U krijgt een haarscherp beeld van de stand van zaken in vrijwe... »
 
 
 
 
 

Auteursrecht
Auteursrecht
auteursrecht, nabuurige rechten en databankenrecht. Recht en praktijk. Het auteursrecht en de daaraan verwante rechten spelen een belangrijke... »
 
 
 
 
 

Het belang van een bagatel
Het belang van een bagatel
rede uitgesproken bij het afscheid als hoogleraar in het informatierecht en het recht van de intellectuele eigendom, in het bijzonder het auteursrecht aan de... »
 
 
 
 
 

Auteursrecht
Auteursrecht
Dit handboek biedt een volledig overzicht van het auteursrecht en aanverwante rechtsgebieden. U krijgt een haarscherp beeld van de stand van zaken in vrijwel... »
 
 
 
 
 

Oneerlijke handelspraktijken jegens consumenten
Oneerlijke handelspraktijken jegens consumenten
Oneerlijke handelspraktijken jegens consumenten - druk 1 »
 
 
 
 
 

Misleidende (B2B) reclame en vergelijkende reclame
Misleidende (B2B) reclame en vergelijkende reclame
Wanneer is er sprake van misleidende reclame? En hoe verschillen de regels over vergelijkende reclame in zakelijke (B2B) en consumentgerichte (B2C) communic... »