Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Telefoneren voor verkopers, het is pas gestart! door Kurt De Blick Telefoneren blijft een must voor verkopers in de zakelijke markt. Het onderscheid tussen een goede verkoper en een excellente verkoper is dikwijls terug te bre... »
Maken en raken door Lynn van de Lucht & Perry ten Hoor Voor veel communicatie- en creatiestudenten gaat er een wereld open wanneer ze in de praktijk van een reclamebureau belanden. Vaak hebben ze geen idee hoe commu... »
Handboek Social media marketing door Patrick Petersen <p>Het vernieuwde vierde deel van het succesvolle “Handboek Social Media Marketing (social business, social selling en social brand)” helpt de lezer-gebruiker e... »
Zet je (online) marketing op zijn kop! door Remco Zuidbroek & Rick Zuidbroek Eindelijk! Een marketingstrategie die meetbaar meer oplevert dan kost.<br/><br/>Een marketingstrategie zet je neer met de wil om te winnen. Om groei te realiser... »
Marketingcommunicatiestrategie door Fred van Raaij, Ko Floor & Margot Bouwman •Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;•state of the art kennis over digitale communicatie;•actuele cases en voorbeelden uit d... »
Strategische marketingplanning door Karel Jan Alsem •Compleet standaardwerk op het gebied van strategische marketing;•legt het planningsproces voor marketingstrategieën op een heldere wijze stap-voor-stap uit;•bi... »
Reclame is goed, goede reclame is beter door DaniëL. Storm Leer hoe jij effectiever je doelgroepen stimuleert. Je klanten, prospects, kandidaten en zelfs je baas of partner stimuleer je om ‘Ja’ tegen je tezeggen als je ... »