Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Orthopedagogiek als handelingswetenschap
Orthopedagogiek als handelingswetenschap door Claudia Claes, Elisabeth De Schauwer & Sarah De Pauw
Orthopedagogiek is een handelingswetenschap met een duidelijke missie: de leefsituaties, kwaliteit van bestaan, inclusie en participatie van mensen in complexe,... »
 
 
 
 
 

Orthopedagogiek als handelingswetenschap
Orthopedagogiek als handelingswetenschap door Claudia Claes, Elisabeth De Schauwer & Sarah De Pauw
 »
 
 
 
 
 

We rijden van hier naar daar!
We rijden van hier naar daar! door Judith Stoep
We rijden van hier naar daar!Dit prentenboek is bedoeld om interactief en ondersteund voor te lezen. Dat betekent dat het kind op geheel eigen manier een actiev... »
 
 
 
 
 

Listening to children in vulnerable situations
Listening to children in vulnerable situations door Silke Daelman
This book’s purpose is to concretise pedagogical concepts that help us think about the voices and positions of children in vulnerable situations in contemporary... »
 
 
 
 
 

ReAttach New Mind Creation
ReAttach New Mind Creation door Paula Bartholomeus
 »
 
 
 
 
 

Fundamenten van de extra les
Fundamenten van de extra les door Joep Eikenboom
Voor hulp bij leerproblemen – schrijven, lezen, rekenen – is enorm veel materiaal ontwikkeld. Wetenschappelijk onderzoek van de afgelopen zestig jaar heeft de a... »
 
 
 
 
 

Theory of mind
Theory of mind door Anke van der Meijde & Evelie Wesselink
Door verminderd ‘incidenteel leren’ missen dove en slechthorende kinderen sociale leermomenten, die bijdragen aan de ontwikkeling van een Theory of Mind. Dat ma... »
 
 
 
 
 

Handelingsgericht werken
Handelingsgericht werken door Noëlle Pameijer
 »
 
 
 
 
 

Het belang van spelen
Het belang van spelen door G.M. van der Aalsvoort
 »
 
 
 
 
 

Gedragsproblemen in scholen
Gedragsproblemen in scholen door Kees van der Wolf & Tanja van Beukering
 »