Boek
Deze uitgave is een inleidende cursus voor allround medewerkers van bedrijven en andere organisaties die zich willen bijscholen of hun kennis op peil willen houden. De cursus is vooral afgestemd op praktisch handelen met een minimum aan theorie. Elk onderdeel wordt beknopt en vooral helder uitgewerkt. Speciaal het klachtengesprek wordt belicht met concrete adviezen om van klagende klanten weer tevreden partners te maken. De kans op succes is groot indien de klacht snel en adequaat wordt opgelost.Deze uitgave is een inleidende cursus voor allround medewerkers van bedrijven en andere organisaties die zich willen bijscholen of hun kennis op peil willen houden. De cursus is vooral afgestemd op praktisch handelen met een minimum aan theorie. Elk onderdeel wordt beknopt en vooral helder uitgewerkt. Deze uitgave is een inleidende cursus voor allround medewerkers van bedrijven en andere organisaties die zich willen bijscholen of hun kennis op peil willen houden. De cursus is vooral afgestemd op praktisch handelen met een minimum aan theorie. Elk onderdeel wordt beknopt en vooral helder uitgewerkt. Deze uitgave is een inleidende cursus voor allround medewerkers van bedrijven en andere organisaties die zich willen bijscholen of hun kennis op peil willen houden. De cursus is vooral afgestemd op praktisch handelen met een minimum aan theorie. Elk onderdeel wordt beknopt en vooral helder uitgewerkt. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Niemand