Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken zoals De 3 symptomen van een rotbaan door Patrick Lencioni

Imagineering
Imagineering
Verschillende auteurs constateren dat er een fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer op zoek naar psychische behoeftebevrediging: beh... »
Free Publicity
Free Publicity
Free publicity is een strategie om regelmatig in de media aanwezig te zijn, om de kernboodschap te kunnen benadrukken. Een goed persbeleid beïnvloedt de naamsbekendheid en de merkbeleving, veelal tegen een fractie van de prijs van adver... »
No budget marketing
No budget marketing
Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor n g vaker adverteren, w een mailing en n g mooiere brochures. In No Budget Marketing la... »
Tribes
Tribes
Een tribe is een groep mensen die onderling verbonden zijn, verbonden zijn met een leider en verbonden zijn met een idee. Het zit in onze aard om op zoek te gaan naar een tribe om bij te horen - of deze groep nu een religieuze, etnische,... »
Manipuleren op je werk
Manipuleren op je werk
Gaan je collega's er met je ideeën vandoor? Geeft je baas je niet de aandacht die je verdient? Verzetten je medewerkers zich tegen je plannen? Leer dan nóg beter manipuleren!Lees in dit nieuwe boek van Frank van Marwijk hoe je de mense... »
Zapklare brokken
Zapklare brokken
De reclame is een leuke bedrijfstak. Je kunt er zoveel verdienen als een hersenchirurg, zonder echt iets geleerd te hebben. Wat je nodig hebt is enig talent, gezond verstand en een boek met inzicht in hoe reclame werkt. En dat is - ook t... »
Starbucks
Starbucks
Van Koffiezaak tot wereldsucces

Met meer dan 3000 koffiezaken in 37 landen is Starbucks wereldwijd een begrip. Maar hoe maakte Starbucks van koffie een succesverhaal? De kracht ligt in vijf principes waardoor een gewoon idee kon... »
Nieuwe producten bedenken
Nieuwe producten bedenken
Dit boek biedt een oplossing voor iedereen die nieuwe producten en diensten wil ontwikkelen. Het verbindt de dagelijkse in the box managementpraktijk effectief met outside the box creativiteit. De aanpak bestaat uit een stappenplan waarm... »
Het mediaboek
Het mediaboek
Vijf miljoen Nederlandse websites met samen 350 miljoen webpagina's vragen non-stop, 24 uur per dag, zeven dagen per week, om aandacht. Via de kabel bereiken gemiddeld 35 televisiezenders de huiskamer, waarvan een stuk of tien Nederlands... »
Elementaire communicatie
Elementaire communicatie
In Elementaire communicatie wordt aandacht besteed aan de actuele stand van zaken en relevante ontwikkelingen op het vakgebied communicatie. Vier modules leiden de student van communicatie in theoretisch perspectief, via organisatiebelei... »